חיפוש

גלו את הקסם של סלוניקי בחורף – פנינה נסתרת מחכה לכם

סלוניקי בחורף, כשהטמפרטורות יורדות ועונת החורף נכנסת, מטיילים רבים פונים באופן אינסטינקטיבי לחופשה בחופים טרופיים או לאתרי סקי. עם זאת, יש יעד אירופאי שנשאר פנינה נסתרת במהלך החודשים הקרים יותר, המציע שילוב של היסטוריה, תרבות תענוגות קולינריים ואורבניות מודרנית במיטבה, ללא המוני התיירים של הקיץ – סלוניקי, יוון.

הנה כמה תובנות שהופכות את סלוניקי ליעד חורף קסום

קבלת פנים חמה מחכה

האירוח היווני הוא לבבי, ובסלוניקי הוא זורח עוד יותר בחורף. ככל שקצב החיים מואט, למקומיים יש יותר זמן לחלוק את הסיפורים, המסורת והמקומות האהובים עליהם עם המבקרים. תמצאו את עצמכם מתקבלים בזרועות פתוחות בטברנות הנעימות, השווקים ההומים והרחובות התוססים של העיר.

היסטוריה ותרבות עשירה

סלוניקי היא עיר ספוגה בהיסטוריה, עם שורשיה שהחלו בשנת 315 לפני הספירה. החורף הוא הזמן המושלם לבקר באתרים ההיסטוריים הפזורים ברחבי העיר ללא החום הלוהט והמוני התיירים שמאפיינים את תקופת הקיץ. לשוטט ברחבי העיר ולגלות אתרים  כמו הרוטונדה, קשת גלריוס והחומות הביזנטית, או להתעמק בעברה של העיר במוזיאון היהודי, בבית הכנסת העתיק, במוזיאון הארכיאולוגי ובמוזיאון לתרבות הביזנטית. חודשי החורף מציעים אווירה שקטה יותר כדי להעריך את הכנסיות המדהימות של העיר, כולל האגיוס דמטריוס. וכמובן לא להחמיץ את "אנו פולי" העיר העליונה סמטאותיה הציוריות, המרפסת ומגדל אפטפירגיו שממנו מתגלה תצפית מרהיבה על סלוניקי והמפרץ התרמי.

טברנות ומסעדות משובחות

המטבח היווני הוא גולת הכותרת של כל טיול בסלוניקי, והחורף מביא אתו אווירה מיוחדת , לא נדיר למצוא אח עצים בוערת במרכז הטברנה ותבשילי חורף עונתיים. התפנקו עם מנות דשנות כמו מוסקה, פסטיציו ותבשילי קדירה שונים המושלמים למזג האוויר הקר יותר. בקרו בשוק מודיאנו ובשוק קאפאני ותיהנו ממאפים וממתקים יווניים מסורתיים כמו בוגטסה ולוקומאדס. ואל תשכחו להזמין כוס יין מקומי או זריקה מחממת של צ'יפורו, אלכוהול יווני חזק מסורתי.

חג המולד

החורף בסלוניקי הוא זמן של חגיגה וחגיגות. העיר מוארת עם קישוטים ומתקיימים בה שלל אירועים מדצמבר עד ינואר. בואו לחוות את שווקי חג המולד האופיניים בהם תוכלו לקנות מתנות ייחודיות, להתענג על מעדנים עונתיים וליהנות ממוזיקה חיה והופעות של מיטב האומנים. חגיגות הסילבסטר בכיכר אריסטוטלוס ובמקומות נוספים הן מחזה שאסור לפספס, עם זיקוקים, קונצרטים ואווירה מקסימה שנמשכת עמוק אל תוך הלילה.

קניות

סלוניקי היא יעד פנטסטי לקניות בחורף, העיר מציעה שילוב של קניונים מודרניים, שווקים שוקקים ורחובות מלאי אווירה וחנויות בוטיק. הנה כמה מקומות מומלצים:

Tsimiski Street – עורק הקניות הראשי בסלוניקי, רחוב Tsimiski עמוס במגוון מותגים יוקרה בינלאומיים ובוטיקים מקומיים. מקבץ חנויות מושלם למי שמחפש את מגמות האופנה האחרונות ואווירת קניות אורבנית.

Mediterranean Cosmos – ממוקם מעט מחוץ למרכז העיר, הקניון הענק הזה מציע חווית קניות מקיפה עם מגוון חנויות, מבגדים ואלקטרוניקה ועד מוצרים לבית. הוא כולל גם בתי קפה ומסעדות רבים, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו יום שלם.

מדרחוב אגיה סופיה – מדרחוב הזה משופע בשילוב של בתי קפה חנויות מודרניות וחנויות מסורתיות, המציעות הכל מאופנה ועד מזכרות. זהו אזור נעים לטייל בו, במיוחד בתקופת החגים.

One Salonica Outlet Mall – למי שמחפש מותגי יוקרה מוזלים, One Salonica הוא המקום ללכת אליו. קניון אאוטלט זה מציע הנחות משמעותיות על מגוון מותגים.

שוק מודיאנו –  שוק היסטורי משופץ מודרני בלב העיר, שוק מודיאנו מושלם למי שמחפש מטעמים ומוצרי מזון מקומיים. תמצאו כאן מגוון של תבלינים, גבינות, מאפים, בשרים, מאכלים יווניים מסורתיים ועוד…

שוק קאפאני –  שוק מסורתי נוסף קאפאני הוא אחד השווקים העתיקים בסלוניקי. זהו מקום מצוין לקנות תוצרת טרייה, גבינות, בשרים, נקניקים, דגים, פירות ים ומעדנים מקומיים שונים. בשוק פזורות מספר טברנות מצוינות. האווירה התוססת של השוק האותנטי הזה הופכת אותו לביקור חובה.

אפשרויות הקניות המגוונות בסלוניקי נותנות מענה לכל טעם ותקציב, מה שהופך אותה לעיר נהדרת לשופינג במהלך עונת החורף.

חמאם וספא

סלוניקי מציעה מספר אפשרויות ספא ​​מצוינות לפינוק והתחדשות. הנה כמה מקומות ספא ​​מומלצים בעיר:

Hyatt Regency Thessaloniki Spa – ממוקם בתוך מלון Hyatt Regency, ספא מפואר זה מציע מגוון טיפולים לרבות עיסויים, טיפולי פנים וטיפולי גוף. הסביבה השלווה והמתקנים ברמה הגבוהה ביותר מבטיחים חוויה שלמה ומרגיעה.

Thermae Sylla Spa – ממוקם קצת מחוץ לסלוניקי, באדיפסוס, הספא הזה הוא אחד הספא המפורסמים ביותר של יוון. הוא מציע אמבטיות תרמיות, הידרותרפיה וטיפולי בריאות שונים בסביבה יפה.

Polis Hammam – בית המרחץ הטורקי המסורתי הזה מציע חווית ספא ​​ייחודית עם טיפולי החמאם שלו. האורחים יכולים ליהנות מאמבטיות אדים, פילינג ועיסויים מרגיעים בסביבה אותנטית.

The Met Hotel Spa – הספא במלון The Met כולל מגוון טיפולים שנועדו לקדם רוגע ורווחה. עם המתקנים המודרניים והצוות המקצועי שלו, זהו מקום נהדר לפינוק מושלם.

Makedonia Palace Spa – ממוקם במלון Makedonia Palace, ספא זה מציע מגוון טיפולים וטיפולים יוקרתיים. האווירה השלווה והשירותים המקצועיים הופכים אותו לבחירה פופולרית הן עבור המקומיים והן עבור מבקרים.

Aqua Spa – ידוע בטיפולים הטיפוליים שלו, Aqua Spa מציע מגוון שירותים לרבות הידרותרפיה, עיסויים וטיפולי יופי. הצוות המקצועי והסביבה השלווה הופכים אותו למקום נהדר להירגע בו.

אתרי ספא אלו מספקים מגוון שירותים ומתקנים כדי להבטיח חוויה מרעננת במהלך ביקורכם בסלוניקי.

חיי לילה

העיר מציעה שפע של אפשרויות  עבור אנשי הלילה. מהרבעים ההיסטוריים ועד למקומות העכשוויים על קו המים, סצנת חיי הלילה המגוונת של העיר מבטיחה שכל מבקר יוכל למצוא את הבילוי הלילי האידיאלי עבורו. בין אם אתם חובבי אוזו וטברנות או רוקדים כל הלילה במועדון משוגע, סלוניקי מזמינה אתכם ללילות מחשמלים ובלתי נשכחים.

רובע לדדיקה – הרובע ההיסטורי הזה הוא מוקד חם לחיי לילה, מלא בברים פאבים ומועדונים רבים. האזור ידוע במבנים הישנים והמקסימים שלו ובאווירה מיוחדת.

כיכר האריסטוטלוס הכיכר המרכזית טיילת ניקיס והרחובות סביבם גדושים  בתי קפה בארים וטברנות שנשארים פתוחים עד מאוחר. זה אזור נהדר להירגע וליהנות ממשקה תוך כדי צפייה בעוברים ושבים.

רחוב Valaoritou – אזור טרנדי עם שילוב של ברים מודרניים ואלטרנטיביים. הוא מושך קהל צעיר יותר ומציע מגוון ז'אנרים מוזיקליים.

מועדונים

MY0S  – מרכז תרבות ידוע שהופך למועדון בלילה, המארח הופעות חיות וליינים של DJ.

Club Eightball – פופולרי עבור חובבי מוזיקת ​​רוק ומטאל, מציע הופעות חיות.

BLOCK 33 – חלל רב תכליתי נוסף המארח אירועים שונים, כולל מוזיקה חיה וליינים של DJ.

טברנות עם מוזיקה

To Anatolikon – הטברנה האהובה על הסטודנטים והצעירים אבל לא רק, מטבח מינימליסטי, ישיבה בפנים מוזיקה חיה איכותית.

Ouzori to yenti – טברנה אהובה על מקומיים ותיירים כאחד, מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, מטבח מצוין, מוזיקה חיה.

Hadji Bahtse – המקום של המקומיים, יש צורך בהזמנת מקום מראש, מטבח יווני קלאסי, ישיבה בחוץ, מוזיקה חיה.

בארים

The Dubliner –  ממוקם ברובע לדדיקה פאב אירי שמח שמגיש גם אוכל ומקרין משחקי כדורגל.

Manoir Bar – ממוקם במרכז העיר קוקטייל באר מעולה עם תפריט אוכל קטן וטעים.

The Pulp – ממוקם במרכז העיר לא רחוק מכנסיית אגיה סופיה קוקטיילים מצוינים ומנות בר שוות.

The Blue Cup – ממוקם ברבע לדדיקה קוקטיילים טובים אוכל, מדי פעם מארח הופעות חיות.

טבע ויקבים בסביבתה של סלוניקי

בחורף הטבע בסביבתה של סלוניקי שובה לב לא פחות. הר האולימפוס הסמוך, לעתים קרובות מושלג בחורף, מציע טיולי הליכה ציוריים ונופים מדהימים. צאו לטיול יום לכפר המקסים ורגינה, ביתם של קברי המלוכה העתיקים, כולל זה של פיליפ השני ממקדון. אם אתם חובבי יין, חודשי החורף הם אידיאליים לסיור בכרמים המקומיים באזור אפנומי ונאוסה, שם תוכלו לטעום יינות מעולים וללמוד על תהליך ייצור היין.

הטיסה ובתי המלון זולים יותר בחורף

אחד הדברים הטובים ביותר בביקור בסלוניקי בחורף הוא האווירה הרגועה והמחיר הסביר. מלונות וטיסות לרוב זולים יותר מאשר בעונת שיא הקיץ, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור מטיילים שרוצים לחלק את התקציב ולהנות מדברים נוספים. עם פחות תיירים בסביבה, תוכלו ליהנות מהאטרקציות של העיר בקצב נינוח ולהתעמק באמת בתרבות המקומית.

לסיכום

סלוניקי בחורף מציעה חווית טיול ייחודית ומעשירה, המשלבת היסטוריה, תרבות, קולינריה משובחת וטבע במיטבו. בין אם אתם חובבי היסטוריה ועתיקות, מתענגים על מאכלים יווניים טעימים או מצטרפים לחגיגות הקריסמס, תגלו שלעיר התוססת הזו יש לב חם שפועם גם בחודשים הקרים ביותר. אז, ארזו מזוודות וגלו מדוע סלוניקי צריכה להיות יעד החורף הבא שלכם. לא תתאכזבו !!!

להכיר את יוון האותנטית בגובה העיניים

גלו את היופי של יוון עם טיולים וחוויות מבית אותנטיקה יוון! מערים עתיקות עם סיפורים היסטוריים מיוחדים ועד חופים מדהימים, להנות מהמיטב של יוון עם הטיולים והחוויות הייחודיים שלנו. איתנו תגלו את יוון האמיתית – מקום של היסטוריה, אמנות, טבע, קולינריה משובחת ואנשים עם לב גדול. הצטרפו אלינו לטיול בלתי נשכח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
טיול מאורגן לאתונה
טיול מאורגן

טיול מאורגן מציע אין ספור יתרונות טיולים מאורגנים מבטלים את הלחץ של תכנון מסלול מאפס. מארגני נסיעות מנוסים מתכננים בקפידה את לוח הזמנים, ומבטיחים שהמשתתפים מנצלים את הזמן שלהם בכל

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: