חיפוש

טיול טברנות בסלוניקי

הטברנות הסלוניקאיות הן תמצית התרבות היוונית. בטברנות מבלים מקומיים מסבירי פנים ותיירים מכל העולם. האווירה השמחה, המטבח מקומי המשובח, האלכוהול שזורם כאילו אין מחר, מוזיקה יוונית ולעיתים  גם להקה בהופעה חיה, כל אלו יוצרים חוויה אותנטית ייחודית בלתי  נשכחת.

המטבח והקולינריה בסלוניקי, העיר השנייה הגדולה ביוון, משתרעים על רקע ותרבות עשירה והיסטוריה ארוכת שנים.

במטבח הסלוניקאי משתלבות השפעות רבות שונות, כולל השפעת היוונים, הטורקים, הערבים והיהודים, שהיו קהילות גדולות בעיר. כל אחת מאותן קהילות השאירה את חותם בטעמים ובמאכלים המקומיים.

סלוניקי היא עיר של שווקים טברנות ומסעדות רבים, שבהם ניתן למצוא מאכלים מרחבי העולם בנוסף למאכלים מקומיים ולכן ניתן להתענג בה על קולינרית עשירה ומגוונת.

טיול טברנות בסלוניקי היפה
טיול מומלץ

טיול טברנות בסלוניקי - חוויה בלתי נשכחת

טיול טברנות בסלוניקי נעשה, לרוב, בקבוצות מצומצמות של תיירים המתחברים לבילוי זה. מדובר על צעירים ומבוגרים האוהבים את אווירת הטברנות המיוחדת. ניתן למצוא אותן במוקדי בילוי שונים בעיר. הטיול כולל כניסה לביקור, טעימות, האזנה למוסיקה ועוד.
לחץ כאן
טיול כיף

טיול טברנות בסלוניקי – מהנה ומרגש

טיול טברנות בסלוניקי מרגש כל משתתף בגלל החוויות הנוגעות בכל החושים. השמיעה, הטעם, הראיה והאחרות. הטברנות מהוות מקום בילוי משמעותי לאוכלוסייה היוונית ובנחשבות שבהן ניתן להאזין לזמרים ידועים אותם מלווים להקה מקומית. הם מנגנים בין היתר על בוזוקי וכלי נגינה מסורתיים אחרים. השירה היוונית כוללת רמבטיקו המוגדרת כסוג של בלוז. בכל ערב דינאמי כזה ניתן למצוא יוונים ותיירים רוקדים לצלילי המוסיקה. האוכל הוא מקומי אותנטי עם תפריט עשיר וייחודי. המטבח היווני מאופיין בבישול מינימליסטי ופשוט עם חומרי גלם טבעיים וערב מאוד לחיכם של הישראליים. שיא הפעילות של הטברנות הינו בסופי השבוע. הטיול נלווה על ידי מדריך ישראלי המכיר את חיי הלילה של סלוניקי לעומק. הוא יוביל את הקבוצה למקומות הנחשבים ביותר לערב בלתי נשכח.
לחץ כאן
טיול מאורגן

סלוניקי עם טיול מאורגן

סלוניקי הינה עיר תוססת ומודרנית המסבירה פנים לתיירים. ניתן למצוא בה שפע אתרים מעניינים ובראשם המגדל הלבן שהינו סמלה של העיר. בנוסף אתרי בילוי כמו חופי ים, פארק שעשועים, פארק מים, מוזיאונים ועוד. כל אחד יוכל למצוא בה את הפעילויות האהובות עליו. טיול המאורגן מאפשר לכל אחד ליהנות בצורה מושלמת מבלי להיות טרוד בנושאים טכניים כמו: רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת מקומות לינה או הסעות, מסעדות ועוד. לכל קבוצה יהיה צמוד אוטובוס ממוזג ונוח. הטיול ייזכר היטב לאורך זמן וישאיר טעם טוב בפה.
לחץ כאן
שירות מקצועי

שירות מעולה ללא פשרות

אותנטיקה יוון הינו עסק תיירותי בו אנו מתמחים בתכנון ועריכת טיולים לסלוניקי וליוון. השירות שלנו כולל סיורים מודרכים, ייעוץ פרטני, איסוף מבתי מלון ופיזור בסוף יום הטיול, מחירים הוגנים, תנאים נוחים ועוד. צברנו ניסיון וידע רב במשך שנים בתחום התיירות ליוון על מנת להעניק לכם את מיטב השירותים בדרך הטובה ביותר. מוזמנים ליצור קשר ולצאת יחד איתנו לחוויה אותנטית מדהימה.
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
סיור בעקבות יהדות סלוניקי

יהדות סלוניקי הייתה אחת מקהילות היהודיות הגדולות והמפוארות ביוון וברומאניה, היהודים בסלוניקי היו מגוונים מבחינה תרבותית ודתית, יהדות סלוניקי נבעה מתוך קהילות ספרדיות, סלובניות, יווניות, יוגוסלביות ועוד… במאה ה-19 ובראשית

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: