חיפוש

טיול להר האולימפוס והכפרים למרגלותיו

הר האולימפוס הוא ההר הגבוה ביותר ביוון, הוא נמצא במחוז תסליה וגובהו 2917 מ'. על פי המיתולוגיה היוונית ההר הוא מקום משכנם של שנים עשר האלים האולימפיים. האולימפוס ידוע במסלולי הליכה בדרגות קושי שונות שמושכים אליו טיילים מכל העולם. למרגלות האולימפוס פזורים כפרים ציורים מפלי מים ואתרים ארכיאולוגים.

מה בתוכנית?

איסוף בבוקר מהמלונות המרכזיים או מנקודות מפגש במרכז העיר.

נבקר במפלי אורליה – מסלול הליכה קצר (מתאים גם למשפחות עם ילדים). מפלי אורליה הם שני מפלים יפיפיים  למרגלות הר האולימפוס שזורמים כל השנה וצונחים לתוך בריכות מים ציוריות וקרות להפליא, רענון אמיתי בימים חמים. מדובר במסלול קצרצר – כ 250מטר. המסלול קל  מתאים לכל המשפחה, גם לילדים קטנים.

ניסע לעיירה הציורית והעתיקה ליטוחורו לעיירה ליטוחורו היסטוריה ארוכה. בעידן המיתולוגי האמינו שזהו ביתו של האל דיוניסוס, אל היין והחגיגה. כיום, במקום יש קהילה המונה אוכלוסייה של כ-1200 איש. ליטוחורו מהווה יעד תיירות פופולרי. מבקרים רבים מגיעים לגלות את היופי והטבע של האזור. יש הרבה דברים לראות ולעשות באזור ליטוחורו, טיולים וטיפוס בהרים, ביקור בחופים ובמפרצונים היפים שלאורך קו החוף והאתרים ההיסטוריים בעיירה. כמו כן יש  בעיירה מוזיאונים, גלריות ומרכזי תרבות, המציגים את ההיסטוריה והתרבות המקומית.ליטוחורו היא עיירה מקסימה וציורית המציעה טבע עשיר, היסטוריה, תרבות, ומטבח מקומי טעים. זהו יעד מומלץ למי שרוצה לחוות את האווירה של הכפרים היווניים.

משם נמשיך אל הכפר הציורי פליאוס פנדלימונאס
הכפר פליאוס בכניסה לכפר יש חניה מסודרת ומשם נכנסים אל הכפר ברגל. הכפר בנוי סמטאות צרות המחברות בין בתי האבן. בכפר כיכר המרכזית ובה חנויות שמוכרות מזכרות לתיירים, כמה , בתי קפה וכנסיה. הכפר מתפקד כמוקד תיירות  ומתגוררים בו מעטים  שמתחזקים את חנויות התיירים הטברנות בתי הקפה והצימרים.
הכפר הוקם במאה ה 14 ויושב ברציפות עד מלחמת העולם השנייה ואז ננטש לחלוטין. בשנת 2000 החליטה הממשלה לשקם את המקום ולהפוך אותו למה שבוא היום, קסם תיירותי שמושך המוני מטיילים ובצדק.

במשך הטיול נעצור לקפה ארוחה קלה/ארוחת צוהריים.

עלות הטיול

  • 70 יורו לאדם.

הערות

  • משך הטיול כ-8 שעות.
  • המדריך דובר עברית.
  • יתכנו שינויים במסלול בהתאם לשיקול דעתו של המדריך.
  • המחיר אינו כולל ארוחות והוצאות אישיות.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
טיול טברנות בסלוניקי
טברנות ומסעדות מומלצות בסלוניקי

ההמלצות נכתבו ע"י מטיילים ולוקטו מקבוצת הווצאפ שלנו הטברנות הסלוניקאיות הן תמצית התרבות היוונית. בטברנות מבלים מקומיים שמחים, מסבירי פנים ותיירים מכל העולם. האווירה המשוחררת, המטבח המקומי המשובח, האלכוהול שזורם

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: