חיפוש

חיי לילה בסלוניקי

חיי הלילה של סלוניקי הם שילוב של מסורת ומודרניות, העיר מציעה שפע של אפשרויות  עבור אנשי הלילה. מהרבעים ההיסטוריים ועד למקומות העכשוויים על קו המים, סצנת חיי הלילה המגוונת של העיר מבטיחה שכל מבקר יוכל למצוא את הבילוי הלילי האידיאלי עבורו. בין אם אתם חובבי אוזו וטברנות, רוקדים כל הלילה במועדון תוסס, או נהנים ממסיבת חוף מאוחרת בלילה, סלוניקי מזמינה אתכם ללילות המחשמלים והבלתי נשכחים שלה.

רובע הלדדיקה

רובע לדדיקה ההיסטורי, עם רחובות מרוצפי אבן ומבנים משוחזרים, התפתח לאחד ממוקדי חיי הלילה הטרנדיים של העיר. פעם היה אזור הידוע ביצרני וסוחרי שמן הזית,  כיום הלדדיקה גדושה במגוון אפשרויות בילוי,  מטברנות מסורתיות למועדוני ג'אז ורוק ועד למוזיקה אלקטרונית.

כיכר אריסטוטלוס

כיכר אריסטוטלוס, נקודת מפגש מרכזית המוקפת במגוון של בתי קפה, ברים ומועדונים. עם רדת הדמדומים, הכיכר מתעוררת לחיים עם מקומיים ותיירים כאחד, ויוצרת אווירה דינמית ומזמינה. מברים יוקרתיים על הגג המציעים נוף פנורמי של העיר ועד בתי קפה נעימים המושלמים לערב נינוח, כיכר אריסטוטלוס מכינה את הבמה לבילוי לילי מושלם. למי שמחפש חוויה מסורתית יותר, הטברנות ברחובות הצדדיים של הכיכר מספקות חוויה של אירוח יווני אותנטי. הטברנות מציעות שילוב ייחודי של מטבח מקומי משובח, מוזיקה חיה ואווירה נעימה. תיהנו ממבחר של Meze, בליווי יין מקומי או אוזו, תוך כדי ספיגת האווירה התוססת של המקומות המקסימים הללו.

אנו פולי – העיר העליונה

לאווירה בוהמית ואלטרנטיבית יותר פנו לאנו פולי, העיר העליונה. אזור זה, השוכן על גבעה המשקיפה על סלוניקי, מציע אווירה נינוחה ואקלקטית. צאו לשוטט בסמטאות צרות המעוטרות באמנות רחוב ולגלות פנינים נסתרות כמו ברים אינטימיים וטברנות אותנטיות המארחות הופעות חיות. אנו פולי הוא חביב בקרב המקומיים שמעריכים את הקסם האותנטי והלא יומרני שלה.

ביטים אלקטרוניים וסטים של DJ

חיי הלילה של סלוניקי אינם שלמים מבלי לחוות את סצנת המוזיקה האלקטרונית. העיר מכילה שפע של מועדונים ומקומות שמציגים תקליטנים ידועים וכישרונות מתפתחים. בין אם אתם בעניין של טכנו, האוס או ביטים אלקטרוניים, לחיי הלילה של סלוניקי יש מה להציע לכל חובב מוזיקה אלקטרונית.

מסיבות חוף

במהלך החודשים החמים יותר, קרבתה של סלוניקי לים מוסיפה נופך נוסף לחיי הלילה שלה. ברים ומועדוני חוף לאורך קו המים מספקים את התפאורה המושלמת למסיבות בשעות הלילה המאוחרות עם רקע של הים המואר מהילת הירח. הרגישו את הביט ברגליים וריקדו לפי קצב הגלים כשאתם נהנים מחוויית חיי הלילה הייחודית של העיר על חוף הים.

 קישור לאתר מעודכן ומפורט של חיי הלילה בעיר      

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
טרק האולימפוס
טיול לסלוניקי

סלוניקי – מארג של היסטוריה עתיקה ומודרניות תוססת סלוניקי, השוכנת על החופים הצפוניים של הים האגאי, ניצבת העיר התוססת ושוזרת יחד מארג עשיר של היסטוריה, תרבות ומודרנה. סלוניקי הייתה צומת

קרא עוד >>
סיור קולינרי בסלוניקי
ההיסטוריה היהודית באתונה

  אתונה בסימן יהודי – עבר והווה, בהדרכת ד"ר אורנה אלמוג אתונה בירת יוון, הינה מטרופוליס צבעוני ושוקק חיים, פסיפס של עבר והווה. יהודים התגוררו באתונה החל מהתקופה העתיקה והסיור

קרא עוד >>
סיור קולינארי בסלוניקי עברית

סיור קולינארי בסלוניקי המטבח והקולינריה בסלוניקי, העיר השנייה הגדולה ביוון, משתרעים על רקע של היסטוריה ותרבות עשירה. במטבח הסלוניקאי משתלבות השפעות רבות שונות, כולל השפעת היוונים, הטורקים, הערבים, והיהודים, שהיו

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: