חיפוש

טברנות ומסעדות מומלצות בסלוניקי

ההמלצות נכתבו ע"י מטיילים ולוקטו מקבוצת הווצאפ שלנו

הטברנות הסלוניקאיות הן תמצית התרבות היוונית. בטברנות מבלים מקומיים שמחים, מסבירי פנים ותיירים מכל העולם. האווירה המשוחררת, המטבח המקומי המשובח, האלכוהול שזורם כאילו אין מחר וצלילי בוזוקי וגיטרה יוצרים חוויה ייחודית בלתי  נשכחת. המטבח והקולינריה בסלוניקי, העיר השנייה הגדולה ביוון, נובעים מהיסטוריה ארוכת שנים ותרבות עשירה. מטבח הסלוניקאי מחבר השפעות רבות ושונות, כולל השפעת היוונים, הטורקים, הערבים והיהודים, שהיו קהילות גדולות בעיר. כל אחת מאותן קהילות השאירה את חותם בקולינריה המקומית. סלוניקי היא עיר קוסמופוליטית של טברנות ומסעדות משובחות, שבהן ניתן למצוא מאכלים מרחבי העולם בנוסף למאכלים מקומיים ולכן ניתן להתענג בה על קולינרית עשירה ומגוונת.

Rouga

טברנה משפחתית הממוקמת בבניין נאו-קלאסי יפיפה, התפריט מבוסס על מנות יווניות ביתיות, גדולות ונדיבות. מנגנים במקום מוזיקה חיה, בעיקר בסופי השבוע.

Akratos Oinos

ברובע לדדיקה תמצאו מסעדה עם תפריט יווני איטלקי וספישלים יומיים. מנות גדולות, טעימות ושירות מקצועי חם ומזמין.

Mamaloka

אחד המקומות הטרנדיים בעיר ובצדק, מסעדת שף. בתפריט דגים, פירות ים, מנות יווניות מסורתיות ואגף איטלקי.

To Dichti

טברנה משפחתית באווירה נינוחה קז'ואלית. תפריט יווני ביתי קלאסי, מקום נפלא לארוחת צוהריים תוך כדי שוטטות בעיר, או לארוחת ערב שמחה. בסופי שבוע מנגנים מוזיקה חיה.

Ouzo ston Pinaka

טברנה ותיקה פחות "מתויירת" הכל טרי וטעים והמחירים נוחים. אווירה קז'ואלית, התפריט כולל מנות בשר מהגריל ותבשילים ביתיים המשתנים מדי יום.

7Thalasses

מסעדת שף יוקרתית, מטבח יווני, בינלאומי, המתמחה בדגים ופירות ים כשהדגש על חומרי גלם מקומיים אורגניים.

loupinoen

טברנה מעוצבת חמימה ומזמינה, תפריט רחב, יווני ים תיכוני קלאסי ומבחר יינות מקומיים מרשים.

Ble Taste Gallery

     אחד המקומות המרשימים בעיר. חלל ענק  שבמרכזו תנור עצים באורך של כ-12 מטרים וגם בית מאפה ממוכן מודרני. במקום מבחר לחמים, מאפים שונים, שוקולד, גלידה איכותית, ארוחות בוקר וקפה משובח.

Yenti

הטברנה המועדפת על הסלוניקאים, ממוקמת ב "אנו פולי" העיר העליונה. מקום שמח, מטבח יווני ביתי משובח, שירות מצוין ומוזיקה חיה אותנטית וסוחפת.

Verges Lagies

מקום של מקומיים, טברנה שכונתית שאפשר לראות בה יושבים זה לצד זה סטודנטים צעירים וזקני השכונה. ההתמחות היא בשר, כריכי בשר שונים. בימי ראשון בצוהריים מנגנים במקום מוזיקה חיה.

 kitchenbar

בנמל הישן עם נוף שקיעות מרהיב נמצא אחד המקומות הטרנדיים ביותר בעיר הקיטשן בר. התפריט בינלאומי מגוון והבר מגיש מבחר קוקטיילים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
קניות בסלוניקי

חובבי הקניות שמגיעים לסלוניקי, ישמחו לגלות שגם חנויות וקניונים הן חלק בלתי נפרד מביקור בעיר.  אם אתם מעדיפים לשוטט בשווקים, לחפש מציאות ולספוג את האווירה המיוחדת, או אם אם אתם

קרא עוד >>
חופשה בסלוניקי עם ילדים

סלוניקי היא עיר נהדרת  לחופשה משפחתית, מצד אחד אפשר לצאת ממנה לטיולי כוכב ליעדים רבים בצפון יוון, ומצד שני אפשר להנות בעיר מאטרקציות רבות לכל המשפחה. החופים היפים בקרבת העיר

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: