חיפוש

חופשה בסלוניקי עם ילדים

סלוניקי היא עיר נהדרת  לחופשה משפחתית, מצד אחד אפשר לצאת ממנה לטיולי כוכב ליעדים רבים בצפון יוון, ומצד שני אפשר להנות בעיר מאטרקציות רבות לכל המשפחה. החופים היפים בקרבת העיר ושפע של פעילויות הופכים את העיר סלוניקי למקום מהנה ביותר לחופשה עם ילדים. הנה מספר דברים שכדאי לעשות בחופשה משפחתית בסלוניקי :

נסיעה באוטובוס תיירים

אחת הדרכים הכיפיות לגלות את סלוניקי עם ילדים היא בנסיעה באוטובוס תיירים. כמו בערים אירופאיות רבות, גם כאן זהו אוטובוס קומתיים עם גג פתוח, אשר עובר במוקדי עניין מרכזיים בעיר, כולל המגדל הלבן, כשבכל אחד מהם אפשר לעלות ולרדת. המסלול המלא נמשך כשעה ועשר דקות. 

מוזיאון האשליות בסלוניקי

מוזיאון האשליות בסלוניקי ידידותי מאוד לילדים אבל לא רק, גם עבורכם המבוגרים זה יהיה ביקור ייחודי מאתגר ומשעשע. המוזיאון מציע לילדים ולמבוגרים לחקור ולגלות את עולם האשליות התלת ממדיות והמציאות המדומה. התצוגה במוזיאון כוללת ציורי קיר תלת ממדיים, הולוגרמות, אשליות אופטיות ועוד.

המגדל הלבן

המגדל הלבן הוא סמלה הבלתי מעורער של סלוניקי, וגם ילדים ייהנו מהביקור בו. המגדל היה בעבר חלק מהמבצר ששימש להגנה על סלוניקי. המצבר נהרס אך המגדל שרד, וכיום הוא משמש כמוזיאון להיסטוריה של העיר. גם אם הילדים שלכם לא מתעניינים בהיסטוריה, הם ייהנו מהטיפוס במדרגות הספירליות המובילות לראש המגדל, משם נשקפת תצפית נהדרת על הנמל והים מצד אחד והעיר סלוניקי ושכונותיה מצד שני. 

הטיילת של סלוניקי

הטיילת של סלוניקי, היא אחד המקומות המוצלחים בעיר, במיוחד לאחר השיפוץ שעברה בשים האחרונות. הטיילת נמתחת לאורך הים, מהמגדל הלבן ועד אולם הקונצרטים, לאורכה יש ספסלים, בתי קפה וגני משחקים. הטיילת היא מקום נהדר לצאת לטיול הליכה או לרכיבה משפחתית על אופניים, אותם ניתן לשכור בחנויות ייעודיות בעיר. בטיילת יש גם פארק תחבורה חינוכי לילדים, בו הילדים לרכב בכבישים המיוחדים רק להם וללמוד לציית לחוקי התנועה.

גן החיות של סלוניקי

בפרברי סלוניקי נמצא גן החיות של העיר. הגן ממוקם בסביבה מיוערת ויש בו דובים, סנאים, עזים וכבשים, איילים, ארנבים, טווסים ועוד מינים רבים של ציפורים ובעלי חיים נוספים. כתובת: Agios Pavlos 554 38

פארק הדינוזאורים

אטרקציה החביבה במיוחד על ילדים היא פארק הדינוזאורים (Dinosaur Park) הממוקם באזור Oraiokatstro , במרחק כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר. הפארק, אחד הגדולים מסוגו באירופה, משתרע על שטח של 4,000 מ”ר ויש בו מודלים מרשימים של דינוזאורים בגודל טבעי. בקרבת מקום נמצא מוזיאון הממותות, שבו מוצגים מאובני ממותות מעידן הקרח.

מוזיאון המדע והטכנולוגיה

מוזיאון Noesis מציג תערוכות אינטראקטיביות העוסקות בעולם המדע והטכנולוגיה, לצד פלנטריום וקולנוע המקרין סרטים בתלת ממד. בנוסף, תמצאו כאן גם תצוגה של מכוניות עתיקות. המוזיאון נמצא בדרך Thermi , כשישה קילומטרים ממרכז העיר.

חדרי בריחה

כמו בהרבה ערים בעולם, גם בסלוניקי נפתחו בשנים האחרונות חדרי בריחה שמהווים בילוי נהדר לכל המשפחה. בין החדרים הבולטים נזכיר את The Mindtrap, Locked ו-The Cue.

בילוי בקניון

Mediterranean Cosmos, הקניון הגדול בעיר, הוא לא רק מקום לשופינג אלא גם מקום נהדר לבילוי משפחתי. לצד עשרות חנויות, בקניון יש 11 בתי קולנוע, משחקיה, חדר בריחה ומגוון מסעדות ובתי קפה. מאחורי הקניון יש סקייט פארק  גדול. הקניון נמצא כעשרה קילומטרים מחוץ לעיר ואפשר להגיע אליו ברכב שכור, במונית או בתחבורה ציבורית.

מתחם WE

מתחם מקורה לפעילויות אתגר עם סימולטורים של סקי וסנובורד, קיר טיפוס, פעילויות קרקס, בירת החלקה על רולרבליידס ועוד. כתובת: 3is Septemvriou 20

Kids Fun Factory

בפרבר Panorama נמצא מתחם המשחקים המקורה Kids Fun Factory. במתחם יש משחקיה עם מגוון פינות משחק, תחפושות, פעילויות יצירה, שיעורי בישול, פעילויות ספורט, הצגות ושאר פעילויות חווייתיות לילדים. כתובת: Leontidi 4, Panorama

חופי סלוניקי

אחד היתרונות הבולטים בחופשה בעיר הוא בקרבתה לים, כאשר בצמידות אליה יש כמה חופים יפים עם מים רדודים שמתאימים במיוחד לבילוי בסלוניקי עם ילדים. חופים מומלצים לרחצה בכל הגילאים הם: Agia Triada, Angelohori, Galaksis ועוד. מי שרוצה להרחיק, יכול לנסוע ליום טיול לחלקידיקי, חצי אי ממזרח לסלוניקי, שבו יש חופים חוליים נפלאים, יערות אורנים ונופים יפים.

הפלגה בספינת פיראטים

חוויה מהנה להורים ולילדים, על הטיילת מול המגדל הלבן אפשר לקחת הפלגה של כחצי שעה על ספינת פיראטים שיוצאת בקיץ כל שעה החל משמונה בבוקר ועד 1 בלילה ופתוחה לכל מי שרוצה להנות מהבריזה, הנוף והמוסיקה על הסיפון. הכניסה לספינה היא חינם ללא עלות וכל שתצטרכו עבור החוויה הוא להזמין בכמה יורואים בודדים משקה או חטיף כלשהו על הסיפון. מומלץ לקחת את ההפלגה בשעות הערב ולצפות מהספינה בשקיעה המרהיבה של העיר.

פארק המים Water Land

במרחק של כ-10 קמ ממרכז סלוניקי שוכן הווטרלנד, אחד מפארקי המים הגדולים והמהנים באירופה!  הוא מתפרש על פני שטח ירוק ומלא בגודל של 150,000 מ"ר ג ן עדן אמיתי לילדים ומבוגרים חווית הקיץ הכי כיפית במים!
שעות פתיחה: 26 במאי-15 ביוני: 10:00-18:00, 16 ביוני-15 ביול: 10:00-19:00, 16 ביוני-15
באוגוסט: 10:00-20:00, 16 באוגוסט-31 באוגוסט :10:00-19:00, מה-1 בספטמבר :10:00-18:00
מחיר: עד גיל 4 – חינם, גילאי 4-14 – 11 יורו, גיל 14 ומעלה – 14.5 יורו, סטודנט-13 יורו. בשעתיים האחרונות של היום המחיר הוא 11 יורו לגילאי 14 ומעלה, 9.5 יורו לגילאי 4-14
אתר האינטרנט: waterland.gr

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:
עוד בנושא
סיור קולינרי בסלוניקי
ההיסטוריה היהודית באתונה

  אתונה בסימן יהודי – עבר והווה, בהדרכת ד"ר אורנה אלמוג אתונה בירת יוון, הינה מטרופוליס צבעוני ושוקק חיים, פסיפס של עבר והווה. יהודים התגוררו באתונה החל מהתקופה העתיקה והסיור

קרא עוד >>
טרק אולימפוס

טרקים על האולימפוס, חוויה ייחודית המשלבת נופי טבע נדירים עם מורשת תרבותית עשירה ומיסטיקה עתיקה. הר האולימפוס, מקום משכנם המיתולוגי של האלים היוונים העתיקים, ניצב בגאווה כהר הגבוה ביותר ביוון,

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: